.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جشنواره تمبر در گیلان برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره انجمن تمبر گیلان از برگزاری جشنواره تمبر با حضور مجموعه‌داران حرفه‌ای و ناشناخته تمبر در این استان برای نخستین بار در کشور خبر داد.
به گزارش شمال نیوز محمدحسین هوشنگی امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برگزاری جشنواره تمبر در استان اظهار داشت: با توجه به شناسایی مجموعه‌داران حرفه‌ای تمبر، به زودی دومین نمایشگاه انجمن گیل با حضور مجموعه‌داران حرفه‌ای استان که تاکنون ناشناخته بودند به صورت جشنواره برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره با حضور مجموعه‌داران تمبر برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، تصریح کرد: مجموعه‌داران تمبر در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.
مشاور مدیر کل پست گیلان ادامه داد: فریدون نوین فرح‌بخش نیز در این جشنواره به عنوان داور حضور دارد و بهترین مجموعه‌دار تمبر را انتخاب و معرفی می‌کند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون درباره تمبر کار حرفه‌ای و کلان صورت نگرفته بود، افزود: تمبر باید با کار گروهی پیش برود.
هوشنگی با ابراز گله‌مندی از برخی رسانه‌ها اذعان داشت: رسانه‌ها باید زمینه پیشرفت گیلان را فراهم و اخبار تمبر را به صورت کارشناسانه عنوان کنند.
وی از برگزاری انجمن تمبر گیلان در آینده نزدیک خبر داد و ابراز داشت: به‌زودی دوره‌های آموزشی تمبر با هدف شناخت تمبر تقلبی از غیرتقلبی با تدریس فریدون نوین‌ فرح‌بخش کمیسر عالی تمبر ایران در این استان برگزار می‌شود.
رئیس هیئت مدیره انجمن تمبر گیلان، برگزاری نمایشگاه منطقه‌ای تمبر با حضور کشورهای حاشیه دریای خزر و مشارکت کمیسر عالی تمبر ایران را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
به گفته وی، کمیسر عالی تمبر ایران و جهان در سال 1977 میلادی برای نخستین بار در نمایشگاه تمبر کشور هند در یک منطقه آسیایی شرکت کرد و در سال 1978 در نمایشگاه تمبر پراگ کشور جمهوری چک و در سال 1979 با شرکت در نمایشگاه تمبر صوفیه کشور بلغارستان موفق به کسب نخستین مدال طلا شد.
هوشنگی، حضور نوین فرح‌بخش به عنوان نماینده مجموعه‌داران تمبر ایران در جهان را یک ظرفیت بسیار مهم خواند و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت در امر آموزش نهایت استفاده شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.